Már a metró-megállókban is olvasható az óriás-plakátokon:
Az vagy, amit megeszel!
De – a terméket nem minősítve, és a vidék romantikáját sem feledve – tisztelettel kérdem: Van, aki tanyasi csirke szeretne lenni? (Persze, most tekintsünk el attól, hogy a lányok-asszonyok baromfihoz hasonlításának már rég ki kellett volna mennie a divatból.)
Tehát, ha a városi lányok tanyasi csirkét esznek, akkor (az vagy, amit megeszel) tanyasi csirkévé lesznek… ez pedig már nyilván a párválasztásnál is szempont lehet, hiszen a plakát azt is üzeni:
Válassza a szabadtartásban, természetes táplálékkal nevelt Tanyasi Csirkét
Kellem, báj, jellem, szellem nem számít! Az vagy, amit megeszel!
A szexizmus gyanújának elkerülése végett (is) javasoljuk a kampány bővítését!
Az vagy, amit megeszel!
Marha!
Az vagy, amit megeszel!
Disznó!
Gasztro-kulturális érdekességként nemrégiben írtunk arról, hogy a Kambodzsában egyre nagyobb a kereslet a patkányhús iránt! Talán nekik is el lehetne adni a régmúltban gyökerező, nagyszerű és fantáziadús szlogent:
Az vagy, amit megeszel! Patkány!
Természetesen a kampányhoz dukál reklámfilm is (megtekinthető itt). Mégis inkább ezt néznék:
[Amennyiben a reklámkampány kiagyalóinak az volt a célja, hogy „mindegy, hogy mit/hogyan, de beszéljenek róla”, annyiban sikert értek el, s én vállalom, hogy bedőltem nekik… Gratulálok a sikerhez!]