A Librarius olvasóinak tájékoztatója a hirdetések mennyiségének növekedéséről

Tisztelt Olvasók!

A 2024-es év elején globális változás történt a hirdetési piacon, az úgynevezett kattintós hirdetések megszűntek, helyette csak a vizuális, azaz képernyőn megjelenő hirdetések maradtak. Mivel a Librarius olvasói az átlagnál is kétszer aktívabbak voltak a kattintásban, ez a változás, és a hirdetési piac alulárazós reakciója a hirdetési bevételek közel 70%-os csökkenéséhez vezetett. Két út állt előttünk: 1. a megszűnés 2. a hirdetések mennyiségének, felületének növelése, hogy valamelyest csökkentsük a működésünket szolgáló forrás veszteségét. Ezért a jelenlegi olvasói élmény romlása mellett olvasóink türelmét és megértését kérjük. Reméljük a hirdetési piac mielőbbi konszolidációját, hogy visszatérhessünk a korábbi szöveg-hirdetés arányhoz.

Köszönettel: A Librarius szerkesztői

Megosztás: