A Szerk. avatar
2024. január 20. /
,

Miért fontosak az omnichannel műveletek a sportfogadás és szerencsejáték területén?

Az internet megjelenése óta minden iparágban változások következtek be – néhány esetben ezek a változások teljes átalakulást jelentenek, más esetekben inkább olyan fejleményekről van szó, amelyeket az internet hozott létre, valamint előfordul, hogy ezek a változások olyanok, mintha teljesen új lehetőségek világát nyitnák meg. Ez utóbbi valószínűleg a sportfogadás és az általános szerencsejáték iparágra is igaz.

Sok dolog megváltozott, különösen a digitális technológiák fejlődése által és az internet infrastruktúrájának kihasználásával. A sportfogadók élményének egységes élménnyé tétele a legjelentősebb, az összes különböző érintkezési ponton keresztül és azokon belül. Az online sportfogadás Magyarországon is fejlettebb.

Gondoljunk egy olyan sportfogadóra, aki egy online fogadóirodában elhelyezett fogadást megnyert. A fogadó azt várja, hogy a nyeremények azonnal érkezzenek, éppúgy, mint egy hagyományos fogadóirodában. De ha nem lennének azonnali kifizetéssel működő fogadó oldalak, ez nem lenne lehetséges. A digitális fejlesztések lehetővé tették a fogadók számára az integrált, következetes és zökkenőmentes élményt, függetlenül attól, hogy hol veszik igénybe a szolgáltatást.

Az előző példa túlságosan leegyszerűsített bemutatása annak, hogyan várják a fogadók, hogy a különböző csatornák ugyanazt az élményt nyújtsák. Az élő fogadásokból származó nyereményeket nemcsak a fizikai fogadóknál, hanem gyors kifizetésű fogadási oldalaknál is azonnal meg kell kapni.

Konzisztens élmény a platformokon és érintési pontokon át

Most merüljünk egy kicsit jobban részletekben. Képzeljük el, hogy egy sportfogadó szeretne tétet helyezni a következő mérkőzés „A mérkőzés embere” kategóriájában, akit akár a 10 legkeresettebb sportsztár listájáról is választhat. A fogadó a sportfogadás oldalak alkalmazását használja mobil eszközén útközben, majd hazaérve nézi a mérkőzést.

Amíg otthon van, asztali eszközét használja, és természetesen elvárja, hogy az alkalmazásuk és a webhelyük szinkronizált lesz, és nyomon követheti a fogadását a fogadóiroda oldalán is.

Most képzeljük el, hogy a fogadás végül nyer, mivel a fogadó kiválasztotta azt a játékost, aki a mérkőzés végén a Mérkőzés Embere lesz, de személyesen szeretné átvenni a nyereményét. Felkeresi a fogadóiroda hagyományos üzletét, amely véletlenül éppen a sarkon van, és kéri a nyereményét a megnyert fogadásról.

Ebben a példában egy olyan sportfogadóról van szó, aki három különböző csatornán mozgott: alkalmazás, webhely és fizikai, hagyományos fogadóiroda. Ezen csatornák közötti mozgás lehetséges, mert a specifikus fogadócég befektetett az omnichannel műveletekbe: minden platform és érintési pont ugyanazt a következetes élményt kínálja a fogadóknak. És természetesen minden platformot szinkronizáltak és integráltak.

Az omnichannel műveleteket nagyra értékelik a sportfogadók

Az ilyen integrált csatorna működését nagyra értékelik a sportfogadók. Ez azért van, mert az omnichannel műveletek egyszerűen azt jelentik, hogy függetlenül attól, hogy hol vagy hogyan vesznek igénybe egy szolgáltatást a sportfogadóirodától, az élmény ugyanaz lesz, és a csatornák közötti átmenet zökkenőmentes lesz.

Összefoglalásképpen, az internet és a digitális technológiák által hozott legfontosabb változás – természetesen az online környezet kifejlesztése mellett – az, hogy lehetővé tették két világ keveredését, az offline és az online világ integrációját.

Az ilyen integráció elmossa a határokat a sportfogadás online és az offline módja között, és lehetővé teszi a sportfogadóknak, hogy egyedi élményben részesüljenek, amikor különböző csatornákon keresztül és azokon át mozognak.

Az omnichannel műveletek olyan fontosak a szerencsejáték és sportfogadás területén, hogy hamarosan már teljesen integrált funkciókról fogunk beszélni, amelyek képesek megragadni a fogadók értékét. Ez az érték a fogadók elkötelezettségéből és hűségéből fog származni.

Megosztás: