+ Életmód

A Valentin-nap csak a Z-generációnak fontos

valentin-nap

A Z generáció tagjai 355 százalékkal adnak ki többet szerelmi ajándékokra Valentin-nap alkalmából, mint más generációk.

Az 1964 előtt született férfiak jellemzően nem adnak ki pénzt ajándékra Valentin-nap alkalmából, ezzel szemben a Z-generáció tagjai több mint háromszor annyit költenek, mint egy átlagos napon – derült ki az Erste Bank kutatásából.

Azt írták, a szerelem ünnepének is nevezett napon átlagosan 16 százalékkal költenek az ügyfelek többet, mint egy átlagos januári napon.

A bank a kártyás vásárlásokat vizsgálva azt látta, étteremre, virágra, fehérneműre a szokásosnál 66 százalékkal többet költenek a fogyasztók.

A férfiak Valentin-napi kiadásai csaknem a januári dupláját érik el, (az 1996-2010 között született) Z generáció tagjai pedig 355 százalékkal adnak ki többet szerelmi ajándékokra.

Az 1964 előtt született generáció tagjai jellemzően nem költenek a Valentin-napra, az X generáció tagjai – a mai 42-58 évesek – már több mint 50 százalékkal fizetnek ki többet erre a célra, a millenniumi generáció – az 1980 és 1996 között születettek – pedig már majdnem dupla annyit költenek, mint máskor.

A Z generáció turisztikai, utazási kiadásai 258 százalékkal haladják meg a januári átlagot, míg a divatcikkekre fordított összeg 224 százalékkal nő.

A Z generáció tagjai hitelkártyával Valentin-napkor 68 százalékkal költenek többet, mint egyébként. – közölte az Erste Bank.

Kattints ide a hozzászóláshoz

Hozzászólás

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

I accept the Privacy Policy

Népszerűek

To Top