Nem olyan gyakori, de mégis előfordulhat, hogy konkrét vásárlási szándék nélkül térünk be egy könyvesboltba. Lófrálunk a polcok között, szaglásszuk, tapogatjuk a könyveket. A borítót vizslatjuk, és megpróbáljuk elképzelni, mi lehet mögötte.
Az is előfordulhat, hogy csupán egy ötletes, szép, dizájnos könyvborító az, amiért a kasszáig vonszolunk egy könyvet.
A budai BOOKR könyvesbolt papírba csomagolta a könyveket, hogy ne tévesszen meg minket, vásárlókat se a szerző neve, se a fülszöveg túlzó, a könyvet méltató kegyes hazugságai, se a csini könyvborító.
Ne a borítò alapjàn ítèlj! „Élmény személyre csomagolva” by BOOKR
Titkos meglepetés csomagokat készítettünk kalandvágyó olvasóinknak. Vajon mit rejt az egyszerű csomagolás? Hogy ne csak a borító alapján ítélj, bízz bennünk és bontsd ki bátran! A BOOKR-es viaszpecséttel lezárt csomagok egyedi válogatásainkat hitelesítik.
– hirdeti akcióját a könyvesbolt Facebook-oldalán.
Az oldal követői repesnek a boldogságtól, hogy zsákbamacska-könyvet vehetnek.
Sok évet megéltem már, de ekkora baromságot a könyvszakmában még sosem
A csomagolás szép és ötletes… de így biztos nem fogok könyvet venni SOHA. Ugyanis ha csak úgy benézek egy könyvesboltba, akkor bele is akarok lapozni a könyvbe, egy pár mondatot elolvasok, ha megtetszik viszem is haza. Ha nem tudok belelapozni, nem érdekel. Bár a marketing fogás ötletes és sokan be is dőlnek majd neki, de itt sincs másról szó mint a „csomagolást” vásároljuk meg, remélve hogy ó jaj mekkora fantasztikus meglepetés fog érni minket. Nem egy féle külcsín hanem másféle.
Szerintem tök jó ötlet! És Kreatív! Sok sikert hozzá!