Kreatív ügynökségek, színházi szakemberek és alkotók részvételével szerveznek beszélgetést és interaktív prezentációt március 12-én 19 órától a Trafóklubban. A smARTketing elnevezésű program a művészet és a legújabb technológiák közötti együttműködés lehetőségeit kutatja, közelítve egymáshoz a különböző területek szereplőit.
A Trafó smART! XTRA programsorozatának következő eseményének témája az innovatív márkaépítés, ezen belül is a reklám- és social média kampányok legújabb innovációs lehetőségei lesznek. Hogyan használják a cégek a technológiai fejlesztéseket az online és offline kommunikációs felületeiken? Hogyan építik be a kreatív ügynökségek a kortárs művészetet és a különböző médiumokat összekapcsoló digitális projekteket a naprakész branding stratégiáikba, és hogyan generálnak ezekkel új típusú befogadói és ismeretterjesztői élményeket?
Ilyen és ezekhez hasonló kérdéseknek járnak utána a smARTketing esten a Mito, Magyarország egyik legnagyobb integrált digitális ügynökségének kreatív csapatával, valamint Sik Eduárd kreatív mérnökkel, feltalálóval és tervezővel, aki a digitális és a fizikai valóságot ötvöző interakciótervezés és technológiák élvonalában dolgozik. Zsikla Mónika művészettörténész-esztéta bemutatja a JCDecaux által nemrég megvalósított, a budapesti tömegközlekedési megállók reklámfelületeit utcamúzeummá alakító, absztrakt, figuratív és poszt-digitális irányú kortárs magyar festményekből válogatott kültéri tárlatának kurátori koncepcióját.
Feltérképezik a galériaterekből kilépő virtuális kiállítási lehetőségeket, továbbá bemutatnak egy fesztivál chatbotot. Az érdeklődők megismerkedhetnek a Müpa egyik rendezvénysorozatának alkotott, többszörös díjnyertes Wagner-napok hangképelemző szoftverével és dinamikus arculatának tervezési folyamatával is.