Testközelben címmel négy női alkotó filmjét tűzi műsorára a Goethe Intézet filmfesztiválja, amelyet április 21. és 24. között tartanak Budapesten a Tabán moziban. Mind a négy film más szemszögből vizsgálja a testiséget.
A Goethe Intézet tájékoztatása szerint a rendezvénnyel a kamerák előtt és a kamerák mögött dolgozó nőkre szeretnék ráirányítani a figyelmet: sajátos látásmódjukra, a női elbeszélések ritmusára, és olyan történetekre, amelyek bemutatják, hogyan élik meg a testiséget és az érzékiséget a nők napjainkban.
Leonie Krippendorff rendező Kokon (2020) című filmje a 14 éves Nóráról szól, aki pubertáskorral küzd, s eközben ráébred, hogy a lányokhoz vonzódik.
A Meztelen állatok (2020) fontos fordulópontot mutat be öt fiatal életében, akik több szállal is kötődnek egymáshoz. Melanie Waelde filmjének szereplői a küzdősport és a szexről való beszélgetések között különféle kapcsolati konstellációban élik ki érzéseiket, keresik egymást, bujkálnak, csókolóznak, vagy megütik egymást.
A Boldogság című filmben (2021) Henrika Kull rendező két olyan nő történetét meséli el, aki egy bordélyházban dolgoznak.
„A vágy és a testiség, de a társadalmi határhelyzetek és a megbélyegzés helyei is olyan témák, amelyek mindig is lenyűgöztek. A kutatás 2010-ben vezetett először egy bordélyházba. Meg akartam tudni, hogyan működik ez a hely: Hogyan viszonyulnának az ottani nők a nőiességükhöz, hogyan bánnának egymással, és a vendégeikkel?”
Nicolette Krebitz Vad című filmjében (2015) a főszereplőnő a város szélén találkozik egy farkassal, amelyet sikerül befognia. Az állat közelsége felerősíti benne az ösztönös oldalát.