A játékban nincs más dolgod, mint elkövetni néhányat a hét főbűn közül – ráadásul festői környezetben.
Joe Richardson májusban jelentkezett egy kihívásra, amikor programozóknak két hét alatt kellett kalandjátékokat fejleszteniük – írja a Hyperallergic. Ő úgy gondolta, hogy a hátterek megrajzolása helyett reneszánsz festményeket fog válogatni, hogy így inkább a játékmenetre tudjon több időt fektetni. A klasszikus point&click-játékok nyomdokain haladó Four Last Things-ben néhányat el kell követnünk a főbűnök közül, hogy aztán minden bűnünket meggyónhassuk.
A játék egyszerűen kezelhető, Richardson pedig fanyar humorát is belecsempészte a játékba. Egyébként Richardson ötlete nem egyedülálló: nemrég például az Aviary Attorney nevű nemrég megjelent játékprogram J. J. Grandville XIX. századi karikatúráit gyúrta össze egy kalandjátékká.
A Four Last Things című játék innen teljes egészében letölthető.