A fehérneműgyártó cég legújabb kampánya most megmutatja, ki számít tökéletesnek. Az átlag nő valószínűleg nem.
Megszoktuk, hogy évtizedek óta idealizálják a reklámokban a női és férfitesteket. Egy fehérneműreklám a legtöbb esetben kifogástalan alakú, vékony női és izmos férfi testeken feszülő ruhadarabokat hirdet, ami talán még elfogadható is lenne. Azonban az amerikai Victoria’s Secret cég most kissé túllőtt a célon. Az amúgy is az átlagnál ducibb társadalmú Anglia és Egyesült Államok szó szerint kiakadt a legújabb kampányon, melynek a The Perfect Body (A tökéletes test) címet adták.
A tény, hogy szöveggel is sulykolva van az elvárt irány, petícióra sarkallt néhány hölgyet. A change.org oldalon támogatható felszólalás az alábbiakat tartalmazza:
A hétköznapi nőket nap mint nap bombázzák azok a reklámok, amelyek elbizonytalanítják alakjukban, énképükben. Mindezt azért teszik a cégek, hogy még több pénzt pumpáljanak ki termékvásárlásokkal a vásárlókból, akik azt hiszik, kizárólag ettől lesznek szebbek és boldogabbak. Az ilyen kampányok szánalmasak, és pont arról próbálnak eltéríteni minket, hogy a nők különbözősége milyen csodálatos, de a legnagyobb bűnük az, hogy aláássák a nők önbizalmát.
A héten közzétett petícióhoz már több mint háromezren csatlakoztak .
(Forrás: Híradó.hu)