Hol a határ a vicces, extrém és a gusztustalan ruhaminták között? A csontváz vicces-e, és amin fotórealisztikus belső szervek vannak?
Hatalmas kultusza van manapság az egyedi, szitanyomott pólóknak. Extrém, provokatív képek és feliratok tömegével találkozhatunk az áruházakban és az utcán egyaránt. A ne jöjjön szembe velem az utcán – kultusz azonban nem várt magasságokba emelkedett, megmutatjuk a legmegdöbbentőbb nyomott cicanacik és fürdőruhák.
Kétségtelen, hogy a Black Milk nevű főleg leggingseket és fürdőruhákat gyártó ausztrál cég nyerne, ha létezne a legbizarabb ruha minta díj. A Black Milk ruháiról több blogon is megoszlanak a vélemények, van aki elképesztően kreatívnak és merésznek, mások inkább ízléstelennek tartják a nyomott darabokat.
A Black Milk cégnek mindenesetre igazán tündérmesébe illő története van. A cég tulajdonosa James Lillis, több éves nélkülözés után, tulajdonképpen a semmire építette fel online ruhabirodalmát.
Nem voltam igazán tehetséges semmiben, így mindenféle munkát elvégeztem, hogy be tudjam fizetni a számláimat. Egyszer nagyon unatkoztam. Azt éreztem, hogy a kezeimmel akarok valamit csinálni. A legtöbb srác, ha hasonlót érez, vesz egy gitárt, vagy ilyesmi. Nekem valamiért egy varrógép jutott eszembe. Azóta se értem miért. Szóval vettem eladtam a cd-lejátszóm és vettem az árából egy olcsó varrógépet.
Lillis ezután némi anyagot vásárolt, és hosszú kísérletezgetés után egy varrótanfolyamra is beiratkozott. Ekkor varrta meg az első cicanadrágját, és már az első tanfolyamon akadt vevő kreálmányára.
Azt gondoltam, hogy a következő lépés az lehetne, hogy boltokba viszem a ruháimat. Napont jártam a boltokat és lelkesen mutogattam az egyedi cuccokat, a legtöbben rögtön nemet mondtak, mások azt hazduták, hogy majd felhívnak. Soha egyik üzlet sem akarta árusítani ezeket a nadrágokat.
A kezdő divattervező blogja azonban a háttérben igencsak pörgött. Rengetegen kezdtek levelezni Lillis-szel, mindent meg akartak tudni, az akkor még nem létező márkáról és természetesen vásárolni is akartak.
Később talán félig bosszúból csakis online kezdte árusítani az extrém nacikat. A 2009 óta működő webshop elképesztő népszerűségre tett szert. A népszerűség mérésére talán az árak mustrája lehet segítségünkre. Egy ilyen egyedi cicanadrág kb. 17 ezer forintba kerül. Lássuk végre a legelvetemültebb kreálmányokat és büszke viselőiket!
1. A beles:
A tendencia megfordulni látszik, nem mellből és popsiból kell egyre többet mutatni. Annál jóval menőbb, ha látszik a szív a tüdő, meg a csavargóbb belek.
2. Izmos a lábad, vagy izmos a cicagatyód?
Csontvázas pólót, nadrágot láttam már, nem is egyszer. Az izmokkal tarkított cicanadrág azonban a legextrémebb vágyaimon is túltesz.
3. A klasszikus csontvázas darabok:
A Black Milk merészségénél már csak egy picit merészebb ez a japán és spanyol blogokon tárgyalt „átlátszó” fehérnemű:
Ha a Black Milk ruhákat a pár gonoszan kiragadott példa alapján túlságosan elvetemültnek találnánk, lessük meg a brand egy másik kollekcióját, melyet a művészet ihletett. Rendelhetünk ugyanis klimtes, dalís leggings-eket és fürdőruhákat is a már több mint 15.000 Facebook rajongót számláló webáruházból.