Műsorváltozások a Vígszínházban – Hegedűs D. Géza térdműtétje miatt állnak át a szereposztások
Kényszerű szünet a színpadon
A Vígszínház közleményben tudatta, hogy Hegedűs D. Géza térdműtéten esett át, ezért előreláthatólag 2025. december végéig nem tud színpadra lépni. A társulat gyors felépülést kíván a Kossuth- és Jászai Mari-díjas színművésznek, akit a közönség és a kollégák egyaránt mielőbb visszavárnak.
Változások a szeptemberi és októberi előadásokban
A kényszerű távollét miatt több produkcióban is változás történik. A Madame Tartuffe bemutatóját szeptember 28-án tartják meg, Hegedűs D. Géza helyett Kőszegi Ákos lép színpadra Pernelle úr szerepében. Az A nagy Gatsby október 1-től új szereposztással folytatódik: Meyer Wolfsheim karakterét Hirtling István alakítja.
A Liliomfi október 5-i előadása elmarad, a pótlás időpontjáról és a jegyek visszaváltásának lehetőségéről a színház a jövő héten ad tájékoztatást.
Novemberig több darab sorsa bizonytalan
A Vígszínház igyekszik megtartani az októberi és novemberi előadásokat, köztük A kastély, Az ember, aki elvesztette az időt, valamint további Liliomfi esteket. A beugró színészek szervezése jelenleg is folyamatban van.
A Sirály felújítását ugyanakkor későbbre halasztják, a pontos időpontot a színház később közli.
Elhalasztott bemutatók és elmaradó monodráma
A változások érintik a Falstaff című előadást is, amelyet eredetileg november végére terveztek. A produkciót a 2026/2027-es évadra helyezik át, a bérletes nézők és jegytulajdonosok részletes tájékoztatást kapnak az új bemutatóról.
A Hallgatni akartam című monodráma október 20-ára, valamint november 7-ére és 21-ére kitűzött előadásai szintén elmaradnak. A színház jelezte: a jegyek árát automatikusan visszatérítik a nézőknek.
Bizakodás a visszatérésben
Bár a műsorváltozások érintik az őszi repertoár több kiemelt darabját, a Vígszínház közönségétől türelmet és megértést kér. A társulat abban bízik, hogy Hegedűs D. Géza sikeres gyógyulás után a következő évben ismét színpadra állhat, és újra találkozhat rajongóival.





