A Szerk. avatar
2024. szeptember 8. /
,

Íme, egy igazán ütős eszköz az online vásárlók elérésére, amit érdemes kipróbálni!

Úgy érzed, hogy már mindent megpróbáltál, hogy kapcsolatba lépj a vásárlóiddal? Mégis úgy látod, hogy valami hiányzik? Vannak, akiket egyáltalán nem érsz el? Most egy olyan social media eszközt mutatunk be neked, amivel újabb látogatókat, vevőket célozhatsz meg.

Ha például közösségi média marketingben a Prioris segítségét kéred, az Instagram sztori biztosan megjelenik majd az eszközök között. Hogy miért? Mert egy rendkívül interaktív módszere a vásárlók elérésének.

Mi is az Instagram sztori?

Nem újkeletű az Instagram sztori, de a cégek még nem igazán használják. Pedig a statisztikák szerint az Insta felhasználók szívesen nézik. Itt 24 órára látható tartalmakat tudsz megosztani, ami lehet videó és kép is. Az, aki nem napi szinten követi az adott oldalt, nem lesz naprakész. Talán ezért is annyira népszerű eszköz.

Szavazás, kvíz, kérdések

Indíthatsz szavazást például arról, hogy egy adott termékből mely színt vagy formát szeretik jobban a követőid. De azt is próbálhatod megtudni, hogy mikor, milyen céllal használják az adott árucikket vagy szolgáltatást.

Tehetsz fel igaz-hamis kvízeket is ide vagy olyan kérdéseket, amelyek megválaszolásához bizonyos termékismeretre van szükség. A helyes választ adók között kisorsolhatsz nyereményeket is akár.

De ne csak te kérdezz, hagyj lehetőséget a visszakérdezésre is, folytass dialógust az Insta sztoriban! Ez egyfajta személyes kapcsolódást is lehetővé tesz, érdemes kihasználni, mert növeli a vásárlói elköteleződést. Sőt, a későbbiek során akár kampányt is indíthatsz ezekre alapozva.

Mi van a kulisszák mögött?

Mivel az Instagram sztoriban nemcsak megengedett, hanem elvárás is a személyesebb hangvétel, engedj betekintést a színfalak mögé! Hogy hogyan?

  • Például ha hangszerboltod van, akkor egy új termék bevezetésénél indíthatsz visszaszámlálást.
  • Ha pedig mondjuk egy eddig nem elérhető zongora jelenik meg a webáruházadban, akkor itt adhatsz róla egy rövid ismertetőt.
  • Bemutathatod azt a helyszínt, ahol épp jársz, és üzleti szempontból fontos, akár stratégiai jelentőségű. Ez a követők számára is érdekes lehet.
  • Betagelhetsz oldalakat, felhasználókat, persze olyanokat, akikkel valamilyen kapcsolatban állsz. Így növelheted az elérést, és a márkaismertséget.
  • Megadhatsz időt, dátumot, akár még hőmérsékletet is, és persze használhatsz hashtageket.
    Gifeket, matricákat, filtereket is alkalmazhatsz természetesen, de törekedj a mértékletességre! Akár zenével is feldobhatod az anyagodat!

Ha pedig egy elkötelezett vásárlód megosztja saját Insta sztorijában, hogy mennyire elégedett a termékeddel, akkor oszd tovább! A pozitív felhasználói reklám rengeteget segíthet abban, hogy még többeket érj el. Ráadásul ingyen is van.

Jó tudni

Azt nem árt tudni, hogy csak 10.000 követő felett lehet linket elhelyezni a sztoriban, de hirdetni enélkül is tudsz. Fontos, hogy itt is tervezetten és rendszeresen kommunikálj! Csak úgy tudod a követőket megtartani, hogy ha egyszer elkezdesz Insta sztorit használni, akkor utána folyamatosan jelen vagy ezen a platformon.

Megosztás: