A bennünket körülvevő világ zajából nehéz kitűnni, mindenki reklámozza magát, a csapból is folynak a különböző szolgáltatók: bárhová megyünk, bármerre nézünk, a márkák, a brandek bombázzák a fogyasztókat. Ennek nincs más célja, mint magukhoz vonzani a vásárlókat, ezáltal sikeressé tenni a vállalkozást és maximalizálni a bevételt.
Aki nem veszi fel a kesztyűt az kimarad, lemarad, azt a vállalkozást nem veszik észre, és alulmarad a versenyben. Mit lehet tenni annak érdekében, hogy kitűnj a tömegből? Egyedivé kell válni és meg kell jelenni minden lehetséges platformon!
Hogyan vesznek észre a leendő vásárlók?
Bizony nehéz ebben a zajban érvényesülni, ezért már az első lépésben meg kell tervezned a brandedet, és ezt az csomagolóanyagokon is meg kell jelenítened. Ez nem olyan nehéz, hiszen az indepack.hu termékei logózással is megvásárolhatók, így ha a csomagoláson feltünteted a logódat, akkor a vásárlók azonnal be fogják tudni azonosítani a termékeidet.
Az ütős megjelenés tehát alapkövetelmény, és azt ajánljuk, hogy ezt mindenképpen bízd profikra. Ne feledd, mindenki más már ott van a placcon, téged is észre kell venniük a fogyasztóknak, ezt pedig csak egy kiforrott és profi arculattal fogod tudni elérni.
Az arculattervezés fontossága
Nem elég az, hogy kiváló szakács, vendéglátós, rendezvényszervező, koktélkészítő vagy és az sem, hogy már összeraktad az üzletet portfólióját. Ahhoz, hogy sikeres legyél, professzionális megjelenésre van szükség, ez pedig az arculattervezéssel kezdődik.
Az arculattervezés során, ki kell találni a vállalkozás nevét, megszületik a logó, és ezután jön minden offline és online anyag, úgymint a honlap, webshop, kirakat, cégtábla, reklámanyagok, szórólapok, étlap és minden egyéb, amire szükség van.
A logó és a név képvisel téged
Éppen ezért jól át kell gondolni, hogy mi lesz a legmegfelelőbb választás. Ha megteheted, bízd ezt egy erre szakosodott cégre, ahol reklámszakember, grafikus, dizájner, marketinges és sales-es összehangoltan dolgozva hozza ki a legjobb eredményt.
Ha erre nincs lehetőséged, akkor pedig minimum egy grafikusra lesz szükséged, aki a megfelelő programokkal elkészíti a megálmodott logót, és segít abban, hogy olyan formákat és színeket tartalmazzon a mű, ami professzionális megjelenésű és az emberek számára könnyen megjegyezhető.
Az arculati elemek használata
Ha elkészült a logód, akkor használd azt minden megjelenéseden, például az online térben, valamint a fizikai üzlet külső megjelenésében. Ne feledkezz meg a csomagolóanyagokról sem, hiszen ezeket az emberek olyan helyre is elviszik, ahová te nem jutsz el, viszont ezáltal a csomagolás reklámozni fogja vállalkozásodat.
Kérd logózva az elviteles dobozokat, a pizzásdobozt, a streetfood-csomagolást, a hamburgerdobozt vagy a tésztásdobozt, és ne feledkezz meg a papírtáskáról sem, amire szintén egyszerűen elhelyezhető a reklámod.
Egy vállalkozás beindítása és működtetése nem egyszerű feladat, figyelj oda ezekre a részletekre, így kitűnhetsz a tömegből!