Fürdőruhás lányok nélkül már nem olyan érdekes a Miss Amerika

Tavalyhoz képest csaknem egymillióval kevesebb televíziónéző volt kíváncsi a Miss Amerika szépségversenyre, amelynek 98 éves történetében most először nem vonultak fel fürdőruhában a lányok.

A Nielsen piackutató cég szerint 4,34 millió ember nézte az ABC televízió által közvetített eseményt, ez 19 százalékos visszaesést jelent a tavalyi 5,35 milliós nézettséghez képest.

Az elmúlt kilenc évben ez volt a Miss Amerika legalacsonyabb nézőszáma. A versenyt 2009-ben a TLC csatornán lehetett megnézni, akkor mindössze 3,54 millióan voltak kíváncsiak a megmérettetésre. A verseny 2011-ben visszatért az ABC-re és 2013-ban 8,6 milliós nézettséget produkált, az elmúlt években azonban folyamatosan csökkent a műsor nézettsége.

A szervezők idén júniusban jelentették be, hogy az eddigi fürdőruhás kört a jövőben egy beszélgetés váltja a zsűritagok és a versenyzők között.

„Nem vagyunk többé szépségverseny. Hazánkban kulturális forradalom zajlik, amelynek során a nők bátorságra leltek ahhoz, hogy felálljanak és több területen hallassák a hangjukat”

– nyilatkozta korábban Gretchen Carlson, a verseny kuratóriumának vezetője, hozzátéve, hogy a résztvevőket többé nem a kinézetük alapján fogják megítélni.

Megosztás: