A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem oktatója, Hajnóczy Csaba (Hangkultúra, 2011, MOME) egy hagyományteremtő sorozatot hozott létre diákjainak, alkotótársainak, vagyis az egyetemhez kapcsolódó fiatal szerzőknek. A MOMEZaj keretében több helyszínen is vállaltak már fellépést a kísérletező kedvű alkotók, és most először a Trafó Kortárs Művészetek Házában is megmutatkoznak. A decemberi fellépők Konopás Judit Emese, és maga Hajnóczy Csaba lesznek.
Konopás Judit Emese évek óta a térrel és annak különböző aspektusaival foglalkozik. Munkáiban a tér és az ember közötti kommunikáció és interakció jelenik meg különböző felületek és textúrák alkalmazásával. Az utóbbi időkben a hang és a tér kapcsolatát kutatja.
Művész és szervező entitás, aki számos hanggal kapcsolatos eseményben vesz és vett részt máig is. Ilyen például a Csepeli hangséták a Factory Playground címen a Pucture Budapest keretén belül és a Revisioning Realism minifesztivál, amely a Patyolatban került bemutatásra. A 4DSOUND térbeli hangrendszerén a Showroom of Contemporary Sound-on mutatta be az élő, interaktív hanginstallációját, az Earnest Endeavour-t. Zenéi a 14. Verzió Nemzetközi Ember Jogi Dokumentumfilm Fesztivál keretén belül az IZA című film zenéjeként került a Művész Moziban bemutatásra. Workshopokat tart különböző egyetemeknek és művészeti szervezeteknek egyaránt.
Hajnóczy Csaba (Kontroll Csoport, Kampec Dolores etc.) néhány éve foglalkozik ökológiai akusztikával, terepfelvételeken alapuló komponálással és improvizációval. A „Terep” projekt ezeket a darabokat mutatja be, jelen esetben Szilágyi Lenke fotóival, amelyek Tarr Kálmán közreműködésével jutnak el projektált formájukhoz.
Terep feat. Hajnóczy Csaba (hangfelvételek, elektronika); Szilágyi Lenke (fotográfiák); Tarr Kálmán (vetítés)