A Youtube háza táján korábban is voltak új tervek, de most a cég a szülőknek szeretne nagyobb teret adni abban, hogy felügyeljék és akár korlátozzák gyermekük neten történő barangolását. A jó szándék mögött azonban üzleti érdekek is húzódnak, a cég ugyanis szeretné bővíteni felhasználói körét, ezért vonzóvá próbálja tenni a kisebbek számára is a videómegosztó oldalt olyan tartalmakkal, amelyek érdekelhetik őket. Az USA-ban élő, androidot használó gyermekek így hétfőtől nem csak meséket nézhetnek az oldalon, de őket célzó reklámokkal is találkozhatnak.
A megfelelő tartalom érdekében olyan partnerekkel léptek együttműködésre, mint a főleg Amerikában ismert Jim Henson TV, a DreamWorks, a National Geographic és egy sor híres YouTube-csatorna tulajdonos. Emellett olyan oldalakat és listákat is összeállítanak a gyerekeknek, ahol könnyebben meg tudják találni kedvenc meséiket, dalokat, vagy oktató, játékos fejlesztő előadásokat nézhetnek meg.