Magyarország imázsfilmje sorra nyeri a díjakat a világban

magyar-imázsfilm

Az európai régió díját nyerte el a HG360 Reklámügynökség által készített országimázsfilm a kolumbiai Medellínben.

A dél-amerikai országban rendezték az ENSZ Turisztikai Világszervezetének (UNWTO) 21. közgyűlését, a nemzetközi turisztikai konferencia keretében regionális díjakat osztottak ki a legjobb turisztikai filmeknek, reklámoknak. A versenyre 51 tagállam nevezett – áll a közleményben.

A győztes imázsfilm a Magyar Turizmus Zrt. megrendelésére készült, azzal a céllal, hogy a nemzetközi hirdetési világba illeszkedően újítsa meg a Magyarországról mutatott turisztikai képet.

A HG360 országimázsfilmje szakítani kívánt az elmúlt évtizedek fáradt és hamis sztereotípiáival és Magyarország vonzó, változatos arcát kívánta bemutatni

– írták.

A film díjakat nyert már Sanghajban a Turisztikai Vásáron, Cannes-ban a Corporate Media and TV Awardson és berlini Tourism Media Award – Arany Városkapu turisztikai film- és multimédiaversenyen is.



2 hozzászólás

Írd le a véleményed!
  1. Szegedi Enikő

    Szép a film, csak a legvégén miért van keleti arcú nő a filmben, miért nem egy magyar népviseletben levő hölgy például? Záróképnek szebb lenne.
    Üdvözlettel
    Sz. Enikő

  2. Buza Viki

    Az ősmagyar vonásokkal rendelkező emberek arcberendezése, meglepő ugyan, de a keleti népekre hasonlít. Mongoloid arc, mandulavágású szem. Az Ural hegységből elindul nép tagjai, nagy valószínűséggel jobban hasonlítottak a film végén szereplő hölgyre, mint a mai magyarok 90%-ra 😉


Új hozzászólás