+ PR-cikk

TikTok – így lehet maximalizálni az eléréseket

tiktok

A TikTok az alapján választja ki a videókat az algoritmusok segítségével, hogy a korábbiak milyen reakciókat váltottak ki.

Keresés a weben

A TikTok algoritmusának ismeretével lehet az eléréseket maximalizálni. Természetesen a teljes hátteret nem lehet ismerni, de pár fontos információt össze tudtunk szedni, melyeknek köszönhetően növelni lehet az eléréseket. Érdemes kipróbálni az alábbi tanácsokat!

A TikToknak két része van, az egyiken olyan profilok tartalmait lehet látni, melyeket már követsz, a másikon pedig olyan videókat, melyeket az oldal dob fel. Természetesen az utóbbiak nem véletlenszerűen jelennek meg. A TikTok azt veszi figyelembe, hogy korábban milyen tartalmakat részesítettél előnyben, és ezt követően ezekhez hasonlókat fog feldobni, hiszen az a célja, hogy a figyelmet minél tovább fenntartsa. A TikTok esetében szóba jöhet a marketing kiszervezés, vagy meg lehet próbálni szakember segítsége nélkül is a beállításokat elvégezni az alábbiakra figyelve.

Miket figyelnek az algoritmusok?

A TikTok az alapján választja ki a videókat az algoritmusok segítségével, hogy a korábbiak milyen reakciókat váltottak ki. Figyeli többek között a kedveléseket, a megosztásokat és a kommenteket. Az utóbbinak van a legkisebb jelentősége. Továbbá azt is figyelik az algoritmusok, hogy milyen hosszú ideig tartott az érdeklődés, vagyis hány másodpercig nézték az adott videót.

Az említettek mellett a saját videók jellemzőit is figyelembe veszi, hiszen feltételezi, hogy azokhoz hasonló iránt fog érdeklődni a felhasználó. Fontos szerepük van többek között a filtereknek, a leírásoknak és a választott zenéknek. Mindemellett a hashtagek is számítanak a saját videók esetében, ugyanis ezek is segítenek meghatározni a felhasználók érdeklődési körét.

Magyar nyelvű videókkal is el lehet érni a külföldi felhasználókat

A sor még nem ért véget, hiszen az említettek mellett a TikTok a keresési előzményeket is figyeli, pontosan tudja, hogy ki, mikor és mire keresett rá. Mindemellett a lokációt is számításba veszi az algoritmus, de nem akkora mértékben, mint azt elsőre gondolnánk.

Ennek az az oka, hogy a videók esetében nem feltétlenül az számít, hogy milyen nyelvű, csupán a képi tartalom miatt is lehet érdekes. Ennek köszönhetően akár magyar nyelvű videókkal is el lehet érni a külföldi felhasználókat. Az algoritmusok lényegében segítenek pontosan meghatározni az adott személy érdeklődési körét.

Ez egy idő- és energiaigényes folyamat

Összegezve elmondható, hogy a TikTokon is lehet bevételt termelni az említett szempontok figyelembevételével. Meg kell tehát nézni a célközönség által használt hashtageket, továbbá azt, hogy milyen tartalmakat gyártanak, miket kedvelnek és hova kommentelnek. Azzal azonban mindenképpen tisztában kell lenni, hogy ez egy idő- és energiaigényes folyamat.

Ha nincs idő a hosszabb tesztelési folyamatokra, akkor érdemes szakember segítségét igénybe venni, aki segít a pontos célzásokban, elvégzi a megfelelő beállításokat, és segít a sikeres kampány megvalósításában.

Kattints ide a hozzászóláshoz

Hozzászólás

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

I accept the Privacy Policy

Népszerűek

To Top
rész elé elég egyszer beilleszteni oldalanként -->