+ Pályázat

Itt jelentkezhetsz Szabadfogású Számítógép Versenyre

Formáld a világod! <19 Szabadfogású Számítógép Verseny

A C3 Alapítvány várja a nevezéseket a 2020-as versenyre

A C3 Alapítvány tizennyolcadik alkalommal hirdeti meg fiataloknak szóló versenyét. A tavalyi nyertes pályaművek, a hangvezérlésű müzliautomata, a vakokat segítő „okosbot” és A hárfa eredete kalevala-animáció sikerei után idén is várják a kreatív, innovatív alkotásokat a 19 éven aluli korosztálytól. A verseny sokéves történetéből kiderül, hogy a technológia robbanásszerű fejlődése mellett az is, hogy hogyan használták fel a fiatalok az újításokat kreatívabbnál kreatívabb módon az évek során. Az idei nyertes művek kiállításra kerülnek!

A versenyre bármilyen önálló alkotással lehet jelentkezni, ami informatikai megoldással készült: lehet animáció, rajz, zene, játék, honlap, portál, kiegészítő alkalmazás, mobilapplikáció, kutatás, robot, saját készítésű szoftver, hardver vagy bármilyen egyéb informatikai megoldás. A legfontosabb az eredeti ötlet és a kreativitás!

Egy versenyző több pályaművel is nevezhet egyénileg, vagy csapatban – nevezési díj nélkül –, Magyarországról és a határon túlról is. A díjakról szakmai zsűri dönt, a nyertesek pedig ösztöndíjakat és ajándékutalványokat nyerhetnek, valamint részt vehetnek a legjobb pályamunkákat bemutató budapesti kiállításon is.

A verseny határideje: 2020. szeptember 28. éjfél.

További információ és nevezés a verseny honlapján: www.verseny.c3.hu

  • Inspirációt keresőknek ajánlják:

a verseny nyertesei által készített DIY-videókat tartalmazó digitális műhelyt, a Formáld a világod! COVID <19 digitális műhelyt: www.formaldavilagod.hu/muhely

a tavalyi nyertes-honlapot: www.verseny.c3.hu/2019/#nyertesek

MILYEN PROJEKTEKKEL LEHET NYERNI A <19 VERSENYEN?

A verseny 2019-es, tavalyi díjazottjai között volt olyan chatbot, ami Messenger üzenetben mondja el neked, hogy mi lesz az ebédmenü és mikor lesz nyári szünet, vagy egy vidéki község hivatalos honlapja, amit egy 13 éves fiú fejlesztett. Díjat kapott a hangvezérléses müzliautomata, a disztopikus platformjáték és több profi animáció is.

Részletek: www.verseny.c3.hu/2019/#nyertesek/

A verseny történetét is érdemes végig követni, hiszen a pályaműveken keresztül láthatóvá válik a technológia robbanásszerű fejlődése mellett az is, hogy hogyan használták fel a fiatalok az újításokat kreatívabbnál kreatívabb módon az évek során. (https://verseny.c3.hu/15/)

A verseny támogatói: Guidance, Microsoft, Goethe Intézet, Számlázz.hu, Pro DSP, RentIT, Deák17 Galéria, illetve az Időkép.hu, melynek első változata 2005-ben szintén a versenyen díjazott projektek között volt.

Kapcsolat: verseny@c3.hu

Kattints ide a hozzászóláshoz

Hozzászólás

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

I accept the Privacy Policy

Népszerűek

To Top