+ Sztori

Yoko Ono leszkanderozta a John Lemont

Az üdítőital logója mellett ott van a LET IT BE felirat és a jellegzetes kerek lencséjű szemüveg.

Néhai férje védjegyének megsértése miatt a John Lemon üdítőitalok nevének megváltoztatására kényszerített egy lengyelországi italgyártó céget Yoko Ono.

A természetes alapanyagokból készült, magas gyümölcstartalmú, glutén- és tartósítószer-mentes limonádék a jövőben On Lemon néven kerülnek forgalomba.

Az özvegy perrel fenyegette meg a katowicei John Lemon vállalatot, ha nem változtatja meg a nevet.

Ügyvédei arra figyelmeztették a céget, hogy napi 5000 eurót és eladott palackonként 500 eurót kell fizetnie, ha megsérti a John Lennon védjegyet, amelyet Ono 2016-ban jegyeztetett be.

A cég ügyvédei cáfolták, hogy megsértették volna John Lennon jogait, de Ono ügyvédei a John Lemon írországi forgalmazójának Facebook-posztjára hivatkoztak, amelyen megjelenik az ikonikus énekes képe. Sőt más anyagaikon az üdítőital logója mellett ott van a „let it be” felirat és a jellegzetes kerek lencséjű szemüveg, mindkettő szorosan kötődik John Lennonhoz.

Azzal is érveltek, hogy ők 2014-ben jegyeztették be az európai uniós védjegyet, két évvel korábban, mint hogy a John Lennon-védjegy bejegyzésre került.

Karol Chamera, a John Lemon brit forgalmazója a East London Advertiser lapnak arról beszélt, hogy „aki ebben a vállalkozásban részt vesz, mindenki startup cég és nem tudunk szembeszállni valakivel, akinek milliói vannak”.

Kattints ide a hozzászóláshoz

Hozzászólás

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

I accept the Privacy Policy

Népszerűek

To Top