+ Színház

Akinek személyes küldetése az erőszak, a hatalmi viszonyok láthatóvá tétele

Frenák Pál előadásában a tükörfényű, vakítóan fehér szőnyeg kijelöli a szembenézés, a tánc, pontosabban a küzdelem terét – a küzdő felek pedig egyszerre ütköznek össze egymással és önmagukkal.

Egymásnak és magunknak feszülés, felülkerekedés és legyőzetés

A tükörfényű, vakítóan fehér szőnyeg kijelöli a szembenézés, a tánc, pontosabban a küzdelem terét – a küzdő felek pedig egyszerre ütköznek össze egymással és önmagukkal. Hol saját törékenységük, hol állati ösztöneik, hol a külvilág végtelen agressziója ellen harcolnak; a küzdelemben saját magukon kerekednek felül és saját magukkal szemben maradnak alul.

Frenák, mint akinek személyes küldetése az erőszak, a hatalmi viszonyok láthatóvá tétele, azért ismétli folyton önmagát, mert mi nézők nem tanuljuk meg a leckét.

(Péter Petra, Színház)

A skandináv mitológia letisztultságából, az izlandi sagák motívumaiból és a harcművészetek (cselgáncs, ökölvívás, glima) brutális erejéből, formanyelvéből egyaránt inspirációt merítő Lutte fontos darab a társulat életében, hiszen az előadásban ez alkalommal a megszokottnál is nagyobb teret és szabadságot kap egy új táncos generáció.

Koncepció, koreográfia: Frenák Pál
Koreográfiai asszisztens: Várnagy Kristóf
Előadók: Maurer Milán, Eoin Mac Donncha, Eszterházy Fanni, Vasas Erika, Keresztes Patrik, Peták Róbert
Zeneszerző: Gryllus Ábris, Farkas Miklós
Fény: Marton János
Hang: Hajas Attila
Jelmez: Márton Richárd
Kultúrtörténeti Konzultáns: Dunajcsik Mátyás
Alpintechnika, színpad: Zoltai György
Produkciós menedzser: Kaszás-Tóth Rózsa
Produkciós asszisztens: Zalai-Ruzsics Boglárka

Kattints ide a hozzászóláshoz

Hozzászólás

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

I accept the Privacy Policy

Népszerűek

To Top