+ Film

Magyarország imázsfilmje sorra nyeri a díjakat a világban

magyarország imázsfilmje

A HG360 országimázsfilmje szakítani kívánt az elmúlt évtizedek fáradt és hamis sztereotípiáival és Magyarország vonzó, változatos arcát kívánta bemutatni.

Az európai régió díját nyerte el a HG360 Reklámügynökség által készített országimázsfilm a kolumbiai Medellínben.

A dél-amerikai országban rendezték az ENSZ Turisztikai Világszervezetének (UNWTO) 21. közgyűlését, a nemzetközi turisztikai konferencia keretében regionális díjakat osztottak ki a legjobb turisztikai filmeknek, reklámoknak. A versenyre 51 tagállam nevezett – áll a közleményben.

https://www.youtube.com/watch?v=A3DDTfNaz4I

A győztes imázsfilm a Magyar Turizmus Zrt. megrendelésére készült, azzal a céllal, hogy a nemzetközi hirdetési világba illeszkedően újítsa meg a Magyarországról mutatott turisztikai képet.

A HG360 országimázsfilmje szakítani kívánt az elmúlt évtizedek fáradt és hamis sztereotípiáival és Magyarország vonzó, változatos arcát kívánta bemutatni

– írták.

A film díjakat nyert már Sanghajban a Turisztikai Vásáron, Cannes-ban a Corporate Media and TV Awardson és berlini Tourism Media Award – Arany Városkapu turisztikai film- és multimédiaversenyen is.

2 hozzászólás

2 Comments

  1. Szegedi Enikő szerint:

    Szép a film, csak a legvégén miért van keleti arcú nő a filmben, miért nem egy magyar népviseletben levő hölgy például? Záróképnek szebb lenne.
    Üdvözlettel
    Sz. Enikő

  2. Buza Viki szerint:

    Az ősmagyar vonásokkal rendelkező emberek arcberendezése, meglepő ugyan, de a keleti népekre hasonlít. Mongoloid arc, mandulavágású szem. Az Ural hegységből elindul nép tagjai, nagy valószínűséggel jobban hasonlítottak a film végén szereplő hölgyre, mint a mai magyarok 90%-ra 😉

Hozzászólás

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

I accept the Privacy Policy

Népszerűek

To Top