+ Film

Mad Men: muzeális értékké váltak a Reklámőrültek kellékei

Az intézménynek adományozott kellékek közt szerepel a sötét múltú reklámszakember, Don Draper védjegyévé vált szürke zakó és világos kalap.

A washingtoni Smithsonian Intézet Amerikai Történeti Múzeumába kerül a Mad Men – Reklámőrültek című amerikai televíziós sorozat jelmezeinek és kellékeinek egy része.

Az 1960-as években játszódó széria sztárjai, Jon Hamm, John Slattery és Christina Hendricks, valamint a sorozat alkotója, Matthew Weiner személyesen adták át a tárgyakat Washingtonban az intézmény képviselőinek – adta hírül a BBC News.

m2

A múzeum szórakoztatóipari relikviákkal foglalkozó kurátora, Dwight Blocker Bowers szerint a Mad Men producerei egyedülálló munkát végeztek annak érdekében, hogy a legapróbb részletekig korhű 1960-as évekbeli reklámügynökséget varázsoljanak a televíziók képernyőjére.

Az intézménynek adományozott kellékek közt szerepel a sötét múltú reklámszakember, Don Draper védjegyévé vált szürke zakó és világos kalap, valamint további eredeti 1960-as évekbeli borotválkozó-eszközök, fogkefék, alkoholosüvegek, egy csomag cigaretta és karórák. A tárgyakat az amerikai kultúráról szóló 2018-as tárlat keretében fogják kiállítani.

m3

A Mad Men – Reklámőrültek utolsó évada április 5-én rajtol az AMC csatornán, az utolsó évad közeledtét így ünnepelték. 

A történet pedig valahogy így kezdődött:

Kattints ide a hozzászóláshoz

Hozzászólás

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

I accept the Privacy Policy

Népszerűek

To Top