+ Média

A magyarok Katy Perryre buknak

katy perry

Katy Perry Dark Horse című dalának klipje volt a legnépszerűbb zenei videó a magyarok és az egész világ internetezőinek körében 2014-ben a YouTube videomegosztó oldal összesítése szerint.

Katy Perry Dark Horse című dalának klipje volt a legnépszerűbb zenei videó a magyarok és az egész világ internetezőinek körében 2014-ben a YouTube videomegosztó oldal összesítése szerint. A magyarok kedvenceiből összeállított lista második helyén Calvin Harris Summer című dala végzett, a harmadik legnépszerűbb videó pedig Majka és Curtis Csak te létezel című zenei videója lett. Ez a második év, hogy a videomegosztó a magyarok körében legkedveltebb videókat és csatornákat is rangsorolta – tájékoztatta szerdán a Google magyarországi sajtóirodája az MTI-t.

A nem zenei videók között Magyarországon a legfelkapottabbak az Éjjel-Nappal Budapest című televíziós műsor Lalijának Lali Pop című klipje, Bogyó és Babóca 13 részes mesegyűjteménye, és a KerekMese szintén gyerekeknek szóló Doki dala. A toplisták összeállításakor az egyes videók nézettsége mellett azt is számításba vették, mekkora hatással voltak azok az internetezőkre. Megosztások, paródiák, remixek, és az eredeti videókra készített válaszvideók segítettek azonosítani az év videós toplistáit.

Eközben a világon legtöbbször megtekintett videó SA Wardega lengyel filmes négyperces klipje, amelyben óriáspóknak álcázott kutyával rémisztgetik a járókelőket. A kisfilmet a világon több mint 113 milliószor töltötték le. Ezzel még a labdarúgó világbajnokság évében is sikerült a második helyre szorítani a Cristiano Ronaldóról, Neymarról és csapattársaikról készített reklámvideót, amelyet százmillióan néztek meg. A harmadik helyre a First Kiss című videó került, melyről csak népszerűvé válása után derült ki, hogy pszichológiai kísérletnek álcázott reklám. A klip, amelyben állítólag ismeretlen járókelők vállalták egy véletlenszerűen kiválasztott idegennel az első csók élményét, egy ruhamárka színészekkel forgatott reklámszpotjának bizonyult. Az akcióról paródiák és feldolgozások százai születtek, az egyik legnépszerűbb amerikai show-műsorban például kutyákkal és macskákkal dolgozták fel a kísérletet, a videóban használt zene pedig felkerült a Billboard Hot 100-as listájára.

Katy Perry Dark Horse című videoklipje nemcsak a magyarok, hanem az egész világ internetezőinek körében is a legnépszerűbb zenei videónak bizonyult: több mint 715 millió alkalommal töltötték le. A második helyre Enrique Iglesias Bailando című dala, harmadik helyre pedig Shakira Can’t Remember to Forget You című dala került. A YouTube-on világszerte havonta egymilliárd ember hatmilliárd órányi videót néz. Több mint egymillió YouTube-csatornatulajdonos keres pénzt a videomegosztón világszerte.

 

Kattints ide a hozzászóláshoz

Hozzászólás

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

I accept the Privacy Policy

Népszerűek

To Top