+ Zene

Aranydíjas lett a Pannon Filharmonikusok imázsfilmje

Bemutatkozó film kategóriában három másik videóval versenyzett a Pannon Filharmonikusok munkája, melyek mindegyike a Mol-csoport egy-egy pr filmje volt.

Nemcsak a zenében mérettetik meg a profik között, de a média területén is egyre többször tűnik fel a Pannon Filharmonikusok neve. Most az elsősorban online szerkesztőségek, médiacégek, illetve reklámcégek részvételével zajló versenyében aratott győzelmet az együttes, és került be imázsfilmje az ország legjobb online videói közé.

A Pannon Filharmonikusok első imázsfilmje tavasszal készült el, melyet 92 beküldött pályamű közül válogatott be a Kreatív Online Video Award neves zsűrije a 2016. évi rövid listájába. Az idén nyolcadik alkalommal megrendezett országos versenyben a legnagyobb ügynökségek és a marketing szakma jeles tagjai képviseltetik magukat, hogy kiderüljön, kik készítették ebben az évben a legjobb webes videókat. Az öt kategóriát díjazó kilenctagú zsűri között a szakma elismert képviselői kaptak helyet.

Bemutatkozó film kategóriában három másik videóval versenyzett a Pannon Filharmonikusok munkája, melyek mindegyike a Mol-csoport egy-egy pr filmje volt. A cím tehát magáért beszél, hiszen a Jövünk névre keresztelt videó remekül bizonyítja, a zenekar jön, érkezik, jelen van, és olyan színtéren is helyet követel magának, ahol a komolyzene ritkán kerül előtérbe.

A Kreatív Online Video Award bemutatkozó film kategóriában aranydíjat nyert művét Váli Miklós rendezte, operatőre Böröcz Balázs volt.

A fenti képen Horváth Zsolt, a PFZ főigazgatója

Kattints ide a hozzászóláshoz

Hozzászólás

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

I accept the Privacy Policy

Népszerűek

To Top